غير مصنف

رواية عشقك جوا قلبي بقلم أمنية أيمن – المقدمة

مرحباً بكم أصدقائي وأحبابي عاشقي القراءة والقصص والخيال مع قصة عشق جديدة علي موقعنا قصص 26 وموعدنا اليوم مع رواية رومانسية جديدة ومع رواية عشقك جوا قلبي بقلم أمنية أيمن.

تابع من هنا: تجميعة روايات رومانسية مصرية

رواية عشقك جوا قلبي بقلم أمنية أيمن – المقدمة

رواية عشقك جوا قلبي بقلم أمنية أيمن
رواية عشقك جوا قلبي بقلم أمنية أيمن

رواية عشقك جوا قلبي بقلم أمنية أيمن – المقدمة

مقدمه رواية عشقك جوا قلبي بقلم أمنية أيمن

بيحكيلي وبيقول :
انا مكنتش عايز اقولها اني بحبها وشيلت كل الحب دا ف قلبي لوحدي وكنت بمسك نفسي قصادها مع اني بكون هموت واقولها اني بحبها دا كله عشان مخسرهاش وسكت وسكت واتحملت وجات ف مره مقدرتش ف قولتلها اني بحبها لقيتها مبتسمه وحبتني بصدر رحب
وفضلنا جمب بعض وعدنا بعض مش هنبعد وهنفضل وهنبقى سند لبعض وقالت هبقالك وهبقالك وهكونلك كل حاجه لكن كل دا انتهي ف لمح البصر عارفه يعني اي بين يوم
 وليله ملقهاش جمبي سألت عليها هنا وهنا وملقتهاش فضلت مستنيها ومجتش هي مفكرتش لمره وحده اني محتاجلها مفكرتش اني باخد قوتي منها مفكرتش ف يوم اني هعمل اي من غيرها مفكرتش ف اني بحبها وبتعب وهيا بعيده عني هي زي امي لا هي امي فعلا
باحس بالأمان وانا معاها وبرتاح مشاكلي بتخلص ف نظره مفكرتش اني باخد قوتي منها مفكرتش ف يوم اني هعمل اي من غيرها مفكرتش ف اني بحبها وبتعب وهيا بعيده عني
هي زي امي لا هي امي فعلا باحس بالأمان وانا معاها وبرتاح مشاكلي بتخلص ف نظره من عنيها وبنسى الدنيا واللي فيها…

هي نسيت كل دا نسيت حبي ليها نسيت اني كنت ف عز تعبها باخدها ف حضني واطمنها…
أنا لسه فاكر يوم م كنا مع بعض تحت المطر وشكلها زي الأطفال بتلعب وبتضحك ويوم م جبتلها ايس كريم لما قالتلي انا مخنوقه ووديتها الملاهي……
هي نسيت كل دا وبعدت طب ليه انا تعبت ف بعدها لسه بحن لذكرياتي معاها وبسال نفسي هي بعدت عني ليه…. أنا لسه بحبها
دا كان كلامه عنها
وميعرفش انا هو ده العقاب ليه….

شخصيات رواية عشقك جوا قلبي بقلم أمنية أيمن

حمزه الألفي
شاب ٢٥سنه رغم صغر سنه بس هو عنده شركات ومعروف في الجميع أنحاء العالم ومعروف بوحش للاقتصاد حمزه عيون خضراء وشعر اسود طويل وناااعم وبشره حنطيه وذو جسم رياضي وطويل جدا بيجذب اي حد ليه وكل ده بيزيد من غروره من شده وسامته طبعه شديد وقاسي مع كل الناس ما عادا أصحابه وبيكره حاجه اسمها ست وحكايته هنعرفها بعدين.

سيلين ١٩سنه ذكيه جدا في تانيه كليه هندسه متفوقه في الكليه محبوبه بين الناس والكل يشهد ع أخلاقها بس هي عنيده جدا وماشيه ورا دماغها وبس سيلين بشره ناصعه البياض عيون سماويه ورموش كثيفه وشعر اسود طويل جدا يصل إلى آخر ظهرها وشفاه ورديه قصيره بس عودها مليكان.

مراد وهو صديق حمزه يتميز ب ان هو هاادي جدا بس لما بيتعصب ربنا ما يوريكم وهو أيضا لديه شركه متحده مع شركه حمزه وهناك شركه تانيه متحده معاهم برده هنعرف مين هو صاحبها دلوقتي يتميز ب الجسم الرياضي والطول الفارع والعيون الرمادي والبشره الحنطيه والشعر لأسود الناعم.

رودي ١٩ سنه لسانها طويل وعايز قصه بتحب القراءه جدا وديما بتحلم يكون ليها فارس احلام زي الروايات تافهه مع اصحابها بس هي وسيلين وشغف ع طول من لاوائل من صغرهم وقت الجد مبتعرفش حد تتميز وهي قصيره عيون رمادي وشعر بندقي طويل جدا يصل إلى فخديها وشفتاه ورديه وناصعه البياض ورموش كثيفه.

خالد وهو الضلع الثالث هو عنيد جدا بس في نفس الوقت دمه خفيف بيحب أصحابه جدا امه وابوه عايشين في دبي وهو ليه شركه وهي دي الشركه اللي متحده مع بعض هو وحمزه ومراد أصحاب جدا وذكي جدا بس هو زي حمزه كل يوم سهر ويتميز ب ان هو جسم رياضي شعر اسود ناعم عيون زيتونيه بشره حنطيه.

شغف:١٩سنه وهي تؤام سيلين ودمها خفيف جدا هبله بتحب المقالب وساعات بتقلب ب عصبيه وكده متفوقه في دراستها تدرس في تانيه كليه هندسه محبوبه جدا هي الوحيده اللي فاهمه اختها وفاهمه دماغها كويس جدا مهي توامها بقا وهي مواصفتها عيون خضره ورموش كثيفه شعر طويل ولونه اسود.

حازم اخو رودي بس هو باعتبار نفسه ابوها وهو توامها وبيحس بيها وهو اخو شغف وسيلين في الرضاعه وهو بيحب مريم جدا ومواصفاته جسم رياضي شعر بني وعيون رمادي وبشره حنطيه وهو صاحب مراد.

مريم جاره سيلين وشغف وصحبتهم قاعده معاهم ع طول بتعشق حازم بس في ظروف منعتهم ان هم يكملوا مع بعض وهي بيضه وعيونها زرقاء وشعرها بني ورموشها طويله.

عز اخو سيلين وشغف في ٣ثانوي وهو ابيض وعنيه رمادي وشعر اسود ناعم.

سما ام سيلين وشغف وعز تشبه شغف كثيرا.

كده اتعرفنا ع أبطالنا ويلا بينا نبدا

والآن مع جميع فصول رواية عشقك جوا قلبي بقلم أمنية أيمن.
*********************
إلي هنا تنتهي مقدمة رواية عشقك جوا قلبي بقلم أمنية أيمن
تابع من هنا: جميع فصول رواية حنين بقلم لولو الصياد
تابعوا صفحتنا على الفيس بوك للمزيد من روايات حب
أو أرسل لنا رسالة مباشرة عبر الماسنجر باسم القصة التي تريدها

الوسوم
اظهر المزيد

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
إغلاق
إغلاق