غير مصنف

رواية أحببنى ولكن أمنية أيمن – الفصل التاسع

مرحباً بكم أصدقائي وأحبابي عاشقي القراءة والقصص الرومانسية مع رواية رومانسية جديدة للكاتبة أمنية أيمن والتى سبق أن نشرنا لها رواية عشقته بعذاب وهى الجزء الأول لروايتها اليوم علي موقعنا قصص 26 وموعدنا اليوم مع الفصل التاسع من رواية أحببنى ولكن بقلم أمنية أيمن.

رواية أحببنى ولكن بقلم أمنية أيمن – الفصل التاسع

تابع من هنا: روايات إجتماعية

رواية أحببنى ولكن أمنية أيمن
رواية أحببنى ولكن أمنية أيمن

تابع أيضا: روايات رومانسية جريئة

رواية أحببنى ولكن بقلم أمنية أيمن – الفصل التاسع

في صباح يوم جديد في عروس البحر المتوسط بالاسكندريه يوم الاحد صحيت حور من نومها بتعب واتصلت ب ضحى
ردت ضحى وقالت :صباح الخير يا احلى حور
حور:انتي فين سيباني لوحدي ليه
ضحى:اصل شباب الحراسه مشيوا وعمر لسه موجود فقولت اسيب الجو يحلالك
حور:نعم يا ختي تعالي حالا انتي هتسيبيني لوحدي وبعدين عاوزه اشوف صحابي
ضحى:اولا احنا عندنا مدرسه ثانيا انتي ليه صحيتي بدري اوي كدا
حور:عادي بس تعالي بردو غيبي النهارده الدنيا مش هطير يعني
ضحى:طب سلام عشان البس
وقفلت بسرعه
حور:لا متقفليش الو الو اه يا ندله قفلتي اعمل ايه دلوقتي
وساعتها دخل عمر وقال :بما ان انا عملك يلا اعملك ايه
حور:ها ا ا اطلع عشان عاوزه انام
عمر:كدابه
حور:عملتوا ايه في التسجيلات
عمر:طلع عندهم خطه زباله زيهم
حور:يا عم قول
عمر:لغتك اتغيرت اوي على العموم ناوين يخدروكي انتي و جنا و ضحى و شيري في وضع مش كويس وانا انتقام مني هيحاولوا يقتلوني
حور:طب و العمل كدا احنا هنتاذى نأمن نفسنا ازاي
عمر:هنودي التسجيلات للبوليس وهما يتصرفوا
حور:بس لازم نتاكد من الكلام دا
عمر:ازاي هنستنى للتنفيذ
حور:لا طبعا ال مهم نتاكد و خلاص
عمر:خلص الكلام بكرا بالليل التنفيذ تمام
حور بقلق :تمام ربنا يستر
وساعتها دخلت ضحى و البنات
حور:اه يا ندله توهموني انكم هتسيبوني لوحدي وانتم جايين
عمر:الصراحه انا ال قولتلهم عشان اعرف رد فعلك
حور:تصدق انك غلس
عمر:عارف و الله
وساعتها دخل الدكتور وقال :خلاص انا كتبتلك خروج
وطلع
ضحى:انا جبتلك لبس يا ريت الكل يطلع البسي انتي في الحمام
حور:ماشي هاتي اللبس يلا
ضحى:عشان تعرفي بس
حور:امشي يا زباله وخودي القازورات دي معاكي
الكل:بقى كدا
حور:اه
الكل:طب يا معفنه
حور:وافتخر
وطلع الكل برا وشافت حور اللبس لاقته فستان وكانت ضحى حطت مع الفستان مكياج و برفان ولبست وحطت مكياج خفيف وحطت البرفان وطلعت وكانت في شده الرقه و الجمال و اول ما شافها عمر انبهر من جمالها وضحى قالت :
You speak English
حور بهزار :yes
ضحى:? Where’s Hoor
حور:I’m Hoor
ضحى:احلفي
حور:اه والله دا انتي ال جبتي اللبس
كريم:انا حاسس ان قريبتي بتتعاكس ف يا اخ عمر يا عمر
عمر:ها مين
كريم:اسامه منير ممكن تقول مشكلتك انا سمعك
عمر:تصدق انك فصيل
كريم:اوي الصراحه
امير:متاسف يا حبيبه انا هروح اضبط الاستاذه الاجنبيه دي و ارجع
حبيبه:تروح فين يا حبيب ماما لو فكرت بس مجرد تفكير هقتلك واشرب من دمك
امير:خلاص امزتي
اشرف:شهد هي مين دي
شهد:دي حور بس قمر
اشرف:بس حلوه بجد
شهد:امال مش صحبتي
اشرف:ايه يا حجه مش بتغيري خالص دا انا بعاكس صحبتك
شهد:عشان واثقه من حبك ليا
اشرف:ماشي يا واثقه من نفسك انتي
محمد:بس يا استاذه يمني احنا مينفعش نكمل مع بعض
يمني بجديه:ليه انطق
محمد:الصراحه حاسس اني هبقى مع الاستاذه الاوربيه دي اكتر
يمني:جتك ستين نيله خضتني
محمد:يعني غيرتي عليا
يمني:تصدق انك عيل غلس
محمد:ايه الجديد ما انا عارف
احمد:يارا متروحي تضبطي البنت دي
يارا:نعم يا حبيبي
احمد:ها ولا حاجه
يارا :لا مسمعتش دا انا هطلع روحك
احمد:كنت بهزر دا انتي العسل كله
يارا:حبيبي والله
عمر:على فكره دي هتبقى خطيبتي ولا انتم شايفني قرطاس قدامكم
الشباب:يعني عرفت تضبطها اوي
حور:الا عمر لو سمحتم
عمر:عشان تعرفوا اني مضبط بس
والكل ضحك و راحوا مطعم عشان يفطروا
جنا:انا هروح اجيب الاكل وهاخد شيري و ضحى و حور
الكل:ماشي
وراحت جنا وشيري و ضحى و حور بس وهما راجعين
جنا و شيري و ضحى
حور:ااااااااااااه
صرخوا*********************

إلي هنا ينتهي الفصل التاسع من رواية أحببنى ولكن بقلم أمنية أيمن
تابع من هنا: جميع فصول رواية أحببنى ولكن بقلم أمنية أيمن

تابعوا صفحتنا على الفيس بوك للمزيد من القصص الرومانسية
حمل تطبيق قصص وروايات عربية من جوجل بلاي

الوسوم
اظهر المزيد

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
إغلاق
إغلاق