روايات رومانسية مصريةغير مصنف

رواية لست عاهرة بقلم محمود زغلول الفصل التاسع

يسعدنا من خلال موقع قصص26 أن نقدم لكم الفصل التاسع من رواية لست عاهرة بقلم محمود زغلول وهي واحدة من قسم روايات رومانسية مصرية  والتي تدور أحداثها في قالب خفيف من الدراما والمتعة باللهجة العامية المصرية.

رواية لست عاهرة بقلم محمود زغلول – الفصل التاسع

رواية لست عاهرة بقلم محمود زغلول
رواية لست عاهرة بقلم محمود زغلول

رواية لست عاهرة بقلم محمود زغلول – الفصل التاسع

أشهد ….!!
وبينها وبين نفسها بتقول اكيد دي خطة من الكلب صالح بس يا تري اشهد هيتصرف ازاي وهيعمل ايه معايا …؟؟؟؟؟
اشهد دخل من الباب لاقاها نايمه علي كنبه وتقريبا شبه عارية!!
بصت ليه وهيا مصدومة وبتحاول تداري في جسمها بمفرش كان علي ترابيزه قدامها وصلتله بصعوبه!!
وحركتها غير متزنه تماما وكأنها سكرانه ..!!!
دخل وقرب اكتر وهوه مش مصدق عيونه …؟؟
مصدوم من منظرها بيقول يارب متكونش هيا دي “دنيا ” ..!!
وتكون واحده تشبه لها …!!
يارب اكون بحلم او حتي يكون كابوس او حتي اكون ميت وده حصل بعد موتي …!؟؟
بس اهم حاجه اللي انا شايفه ده ميكونش حقيقه
يكون أي حاجه ؟؟ تكون اي حد ..؟؟
بس”العاهرة” دي متكونش “دنيا”…!!!!!!!
قرب لحد مبقا واقف قدامها تماما وقالها ..؟؟
وكمان سكرانه …؟؟ هههههههه وضحك بسخرية
وقالها عشان كده كنتي بتتهربي مني ومبترديش عليا وبتقولي انك عاوزه ترتاحي شويه ..؟؟
يا تري بقا اللي كانوا نازلين علي السلم دول هما اللي …؟؟؟
ارتحتي دلوقتي …؟؟
عارفه لما صالح قالي اجي هنا وهلاقيكي …؟؟؟
كنت هضربه بالنار ..!!!
لمجرد بس انه نطق اسمك بكلمة وحشة …!!!
من غير حتي مفكر لحظة انه ممكن يكون بيقول الحقيقة ومش بيكدب …!!
لآني عمري ولو للحظة كنت ممكن أشك انك بالقذارة دي …!!!!
لولا انه اثبتلي انه مش كداب و وراني صورك وانتي في حضن ناس زباله زيك كنت قولت عليه كداب وقتلته ..!!!!
واديني اتأكدت وشوفت بعيوني اهوه …!!
وزعق وقال ..؟؟ يا ريتني كنت عميت قبل مشوفك وانتي كده ..!!!
هيا بتشاور بأيديها وبتحاول تتكلم ..؟؟؟
لكن هوه صرخ فيها وقالها بكل عنف اسكتي خالص متنطقيش ..!! هتقولي ايه ولا هتبرري بايه ؟؟ دانتي لو كنتي طلبتي عيني كنت اديتهالك ..!!
ليه كده ؟؟ هاه ؟؟ ليه كده يا دنيا ..؟؟ ودموعه نزلت ..!!!
مكنتيش هتلاقي حد يحبك ولا يسعدك زيي انا !!
انا كنت بتمني بس اشوفك مبسوطه كنت انا كمان بكون مبسوط ..!!
ده اليوم اللي كانت ايدي بتلمس ايدك بالصدفه ومن غير قصد كان بيبقا من احلي ايام حياتي لمجرد اني لمست ايدك بس …!!!
كنتي بالنسبالي ملاك نازل من السما ..!!
هديه …ربنا بعتهالي عشان يعوضني بيها ..!!
سكت شويه وفضل باصصلها وفجأة …؟؟
ملامح وشه اتغيرت 180 درجه وقام وقف ومسح دموعه وقالها ..؟؟
بس انا خلاص لازم اتغير وأعامل الناس علي انهم مجرد بشر مش ملايكة …!!
أعامل كل واحد بطريقته ..؟؟
الطريقة اللي بيحبها وبيستمتع ويرتاح بيها ..!!؟؟
وانتي اول حد هتشوف التغيير الجديد ده ..؟؟
وطلع فلوس من جيبه ورماها في وشها وقالها…؟؟
انا بحب ادفع مقدم ..!!!!!
وابتدي يقرب ليها وو..؟؟
وبكل عنف منه وهيا بتحاول تقاومه ومش قادره لحد مبقاش عندها اي مقاومة خاالص ..!!!!
بعد وقت مش طويل …؟؟
ليه كده يا دنيا ..؟؟
ليه تخليني اعمل كده ..؟؟
وابتدي يبكي..!!! انا كنت بحلم باليوم اللي ايدي تلمس بس ايدك وهيكون في الحلال وقدام كل الناس ليه توصليني لكده ليييييه ..؟؟
وضربها قلم بكل قوته …!!!
وهيا أغمي عليها بعديها وفقدت الوعي..؟؟

رواية لست عاهرة بقلم محمود زغلول – الفصل التاسع

قعد جنبها علي الارض يملس علي شعرها ويعيط
وخدها في حضنه وهيا فاقده الوعي وبعدين سابها ونزل …!!!
خرجت الست من جوه وفوقت دنيا ولبستها هدومها ودنيا مبتنطقش ولا حتي بتتحرك …!!!
عيونها مبرئة ومش بتتكلم خاااالص …؟؟
الست اللي معاها في الشقة كلمت صالح ..؟؟
ايوه يا صالح باشا وحكيتله علي كل اللي حصل وقالتله ألحقني البت مش بتنطق ..؟؟
قالها يخربيتك يعني ايه ماتت ،،؟؟
قالتله لا عايشه ومفيهاش حاجه بس مبرئة ومش بتتكلم ..؟؟ اعمل ايه يا صالح باشا اخرجها بره البيت واسيبها ..؟؟؟
قالها لا يا غبيه انا هبعتلك عربيه تأخدكم حالا وتوصلوها لحد بيتها وتسيبوها وتمشوا ، والسواق عارف العنوان بس نزليها قدام البيت وسيبيها من غير حد ميشوفكم ، وروحي معاه وهوه هيرجعك تاني واوعي تنطقي بكلمة لأي حد ولا تيجي جنب الكاميرات اللي عندك لحد مجيلك فاهمة ..؟؟
فاهمه يا باشا ماشي …!!
العربية جت والست سندت دنيا ونزلتها وركبتها العربيه وهيا كانت لسه في حاله صدمة ومبتتكلمش ..!!!
في فيلا عائلة اشهد …
أشهد : وبيبكي ومنهار وقاله :
كان عندك حق يا صالح في اللي انت قولته
انا روحت الشقه المشبوهه دي وشوفتها
هناك وكانت عريانه وسكرانة دنيا طلعت زي
منتا قولتلي يا صالح طلعت “عاهرة”
صالح : طب أهدي بس يا اشهد أهدي مينفعش
حد بشوفك كده ..!! وبعدين دي واحده
مش كويسه يعني متستاهلش انك تعمل
بسببها كده في نفسك يا حبيبي ..!!
اشهد : ومسح دموعه : بحبها يا صالح ومش
هقدر انساها حتي بعد اللي شوفته مش
قادر اكرهها ..!! بس تعرف انا هكرهها!!
لا انا هقتلها وعينه جت علي مسدس صالح
ومسكه وقاله هقتلها …!!
صالح : لا تقتل مين وباية .. ؟مسدسي الميري
انت عاوز توديني في داهيه ..؟
قصدي عاوز تودي نفسك في داهيه انت
ريح دلوقتي فوق لحد الصبح وانا هعملك
اللي انت عايزه …!!!!!
اشهد : منهار وبيتكلم بدون وعي ..؟؟
بس اوعي تأذيها يا صالح كفايه اللي انا
عملتوا فيها، وكمان ابقا طمني عليها
أصل انا خايف عليها جدا ،.! بس انا
بكرهها يا صالح خلاص ، لكن لازم اطمن
عشان انا لسه بحبها..بحبها اوي ..!!؟؟
صالح : قولتلك ماشي اطلع استريح وانا هروح
احاول اعرف اي حاجه أطمنك بيها ..!!
اطلع بقا قبل م حد ينزل يشوفك بالمنظر ده
واوعي تحكي لأي حد اي حاجه خالص .!
في بيت دنيا ..
العربيه وصلتها لحد البيت والست نزلتها وخدوا نفسهم ومشيوا بسرعة جدا وسابوها قدام البيت لوحدها …!؟؟
دنيا بصت للبيت وتلقائيا طلعت علي السلم وهيا بتتخبط في حيطان السلم وكل شويه بتقع وتقوم مش قادره تتمالك نفسها ولا اعصابها ولا تقريبا داريانا بأي حاجه حواليها!! بس ماشية بالفطره اتجاه شقتهم وعند الباب خبطط خبطه ضعيفة جدا اقرب لخربشة القطط منها لخبطه علي باب شقة …!!؟؟؟؟
أمها فتحت ..؟؟
شافتها صرخت
دنيا دموعها نزلت ووقعت علي الارض مبتنطقش
أمها فضلت تصرخ وناديت علي عبير اللي جت جري واول ما شافتها صرخت هيا كمان …!!
داخلوها أوضتها واتصلوا بدكتور يجي يشوفها ؟
بيحاوله يفوقوها ؟؟ بتقوم مفزوعه تعيط ومتنطقش بولا كلمة … بتعيط بس …!!
أمها : بتعيط وتقولها مالك يا بنتي فيكي ايه مين اللي عمل فيكي كده ….؟؟؟
بس دنيا مبتنطقش …!!
الدكتور جيه وكشف عليها وقالهم إن عندها صدمة عصبية ويومين تلاته ترتاح فيهم كويس وهتكون كويسه بعد كده ان شاء الله …!!!
أمها بتعيط وبتكلم نفسها ..؟؟ بنتي فيها ايه ..؟
يارب اشفيهالي ..؟؟ جرالك ايه يا بنتي ؟؟ ردي عليا
عبير : خلاص بقا يا ماما حرام عليكي أهدي انا
أعصابي مبقتش مستحملة ..؟؟
الدكتور قال انها ان شاء الله هتكون كويسه وهتفوق وهنطمن عليها ونعرف في ايه ..؟؟
يلا اخرجي ارتاحي انتي وسيبيها ترتاح ..؟؟؟
بعد يومين في فيلا عائلة اشهد :
مهره : ازيك يا اش اش عامل ايه النهارده .؟؟
اشهد: انا بقيت كويس الحمد لله ومفيش حاجه
خلاص حتي هنزل الكلية من بكره ..!!
عشان الحق اي حاجه قبل الامتحانات ..!
معرفتيش اي حاجه عن دنيا .. ؟؟
مهره : احنا مش قولنا خلاص بقا ننساها يا
حبيبي ..؟؟ كفايه انها طلعت مش كويسه
واللي انتي فيه ده كله بسببها ..؟؟وعموما
هيا كمان مبتروحش الجامعه من يوم اللي
حصل اكيد خايفه لتفضحها في الكليه
وتقول انك شوفتها في شقة مشبوهه..!!
صالح : دخل عليهم : ازيك يا اش اش انا حكيت
لمهره علي اللي حصل عشان كانت قلقانه
وعاوزه تعرف ايه اللي تعبك اما دنيا فأنا . هعرف اربيهالك ازاي السافلة دي ..!!!
اشهد : لا يا صالح سيبها متعملهاش حاجه انا
انا خلاص بقيت كويس ومبقتش في
في دماغي اصلا انا بعد الامتحانات
هتجوز رانيا بنت عبد الحميد ..!!!
مهرة : وسكتت شويا وأخوها شكله صعبان عليها
جدا : ان شاء الله يا حبيبي تقوملنا بالف
سلامة وبعدين تتجوز اللي تعجبك ..!!
اشهد : وبضحكة يأس : اللي تعجبني طلعت
بتعجب ناس كتير ..!!!

رواية لست عاهرة بقلم محمود زغلول – الفصل التاسع

صالح : عارف يا اش اش رغم اني مكنتش بحب
العيلة بتاعة عبد الحميد الصفتي دي بس
ده قرار صح جدا في الوقت الحالي ..!!
فريد : صالح ..؟ يا صاااالح ..؟؟
مهره : روح يا صالح شوف بابا بينادي عليك ..؟
صالح : ايوه يا عمي ..؟؟
فريد : عاوزك تجمع كل الرجاله بتاعتنا …؟؟
خلاص الانتخابات فاضلها أسبوع وعاوزك
تجهزلي حفلة كبيرة بعد اعلان النتيجة
وتعزم فيها كل الوزراء ورجال الاعمال .!!
اه وابقا اعزم فيها مالك شداد ههههههه
صالح : وبص في الارض وملامح وشه اتغيرت
ومردش عليه …؟؟
فريد : في ايه يا صالح مالك ؟ ساكت ومبتردش
عليا ليه …؟؟
صالح : في فيديو نزل النهارده الصبح علي النت
وممكن يغير كل حاجه رتبنلها يا عمي
واحتمال كمان يخليك تتنحي عن عضوية
المجلس نهائي ….؟؟
فريد : وصوته ارتفع وبعصبية : فيديوا ايه ده
اللي بسببه ممكن أتنازل عن الكرسي ..؟
انا مفيش قوه علي الارض هتخليني اتنحي
فيديوا ايه ده يا صالح ….؟؟
صالح : لا يا حاج فيه .؟؟؟ لما ينزل فيديو لابنك
اشهد وهوه بيغتصب بنت يبقا لازم تتنحي
قبل ما أهل دايرتك هما اللي يشيلوك وكده
كده الفيديو لما ينتشر موقفك هيبقا صعب
قدام الحكومة والمجلس ..؟؟
ووراله فيديو اشهد وهوه بيغتصب دنيا ..!
فريد : بعد ما شاف الفيديو انهار وتعب جدا وبدأ
يدخل في ازمه مميته وفضل يشاور لصالح
يلحقه بس صالح فضل واقف يتفرج عليه
وهوه بيموت ومحاولش يسعفه نهائي …!!!
لحد ما ماااات قدام عيونه وهوه واقف يتلذذ
بمنظره وهوه بيفارق الحياه قدامه …!!!!
صالح : ونادي بصوت عالي بعد تأكده انه مات :
مهرة ؟؟ يا اشهد ؟ الحقوني حد يتصل
بالدكتور بسرعه ..؟؟ عمي جاتله الأزمة ..!
مهره واشهد وامهم جريوا بسرعه علي الاوضة بعد
مسمعوا صراخ صالح بس لاقو فريد جثة هامدة وصالح واقف بيعيط جنبه ..!!!
في بيت دنيا ..
حمد الله علي سلامتك يا بنتي عامله ايه دلوقتي يا حبيبتي …؟؟
دنيا : الحمد لله يا ماما انا كويسه وبقيت تمام
عبير : خضتينا عليكي يا دودو ايه يا حبيبتي
كان فيكي ايه اللي كان تاعبك كده ؟؟
دنيا : مفيش حاجه سيبوني لوحدي شويه انا
عاوزه ارتاح وانا هبقا احكيلكم ولأنه مفيش
حاجه مهمة تستاهل اني احكيها ..!!
أمها : احنا هنسيبك يا دنيا بس بس لما ترتاحي
وتبقي كويسه لازم هتحكيلي علي كل شئ
مهو المنظر اللي كنتي جايه بيه ده مش من
ولا حاجه ..؟؟ يلا يا عبير سيبي أختك
ترتاح وهاتيلها حاجه تأكلها ..!!!
خرجوا وسابوها وعبير جالها تليفون ؟ كريم خطيبها ..؟؟ مش وقتك يا كريم دلوقتي …؟؟
عبير : ايوه يا كريم ..؟؟
كريم : ايه اللي حصل ده يا عبير ..؟؟
عبير : حصل ايه يا كريم في ايه ..؟؟
كريم : انتي متعرفيش حاجه يعني ..؟؟
عبير : حاجه ايه يا كريم اخلص انا مش نقصاك؟
كريم : هبعتلك لينك لفيديو ادخلي واتفرجي عليه؟
عبير : تصدق انت هايف فيديو ايه وزفت ايه ؟؟
كريم : لا ده فيديو مهم جدا لاختك دنيا وهيا في
شقة ومع واحد ..؟؟؟
عبير : انت مجنون يا كريم انت شارب حاجه ؟؟
ايه اللي انت بتقوله ده …؟؟
كريم : اظاهر فعلا اني كنت مجنون لما فكرت
اناسبكم ادخلي شوفي الفيديو وبعدين
نتكلم ده لو هينفع نتكلم اصلا ..!!!!!
صالح فعلا رفع صور دنيا مع الاتنين اللي صورهالها اول مره ورفع فيديو فعلا علي النت بس غير اللي وراه لعمه فريد ..؟؟ الفيديو اللي رفعه هوه اه لدنيا واشهد في الشقه إياها بس اللي وشه ظاهر هيا دنيا بس ..؟؟
يعني اللي هيتفضح هيا دنيا بس لكن اشهد مش هيتعرف عنه حاجه وده لسبب هنعرفة الجزء الجاي. وهنعرف كمان ايه رد فعل اشهد ومهره ودنيا وأمها وأختها بعد نشر الفيديو وانتشاره علي مواقع النت … وهنعرف مين اللي هيدخل مجلس الشعب بدل الحاج فريد ….؟؟؟؟؟

*********************
إلي هنا ينتهي الفصل التاسع من رواية لست عاهرة بقلم محمود زغلول

تابع من هنا جميع فصول: رواية معشوق الروح بقلم آيه محمد 
تابعوا صفحتنا على الفيس بوك للمزيد من القصص والروايات الأخري 
أو أرسل لنا رسالة مباشرة عبر الماسنجر باسم القصة التي تريدها

اظهر المزيد

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
إغلاق
إغلاق