غير مصنف

رواية سرق عذريتى – سلمى سمير – الفصل السادس والعشرون

مرحباً بكم أصدقائي وأحبابي عاشقي القراءة والقصص الرومانسية مع رواية إجتماعية رومانسية مصرية جديدة للكاتبة سلمى سمير نقدمها علي موقعنا قصص 26  وموعدنا اليوم مع الفصل السادس والعشرون من رواية سرق عذريتى والتي نالت شهرة كبيرة على مواقع البحث والتواصل الإجتماعى بقلم سلمى سمير

رواية سرق عذريتى بقلم سلمى سمير – الفصل السادس والعشرون

تابع أيضا: قصص رومانسية

رواية سرق عذريتى - سلمى سمير
رواية سرق عذريتى – سلمى سمير

رواية سرق عذريتى – سلمى سمير – الفصل السادس والعشرون

& عذاب لا يحتمل &
يعود زين الي مصر بعد رحلة علاج ناجحه مضطر للانتقام من يمني لخيانته له وحملها في طفل سفاحا وهي مازالت في شهور العدة وذلك بعد ان علم من اخيه باختفاءها هي وكريم الذي تم عقد قرانه عليها وكان بحضور زين نفسه ومن يوم موته المزيف وجاء ظهورها مره اخره لتلد ليزيد الشك في انها اقامة علاقه في الحرام مع كريم لهذا عجلت بالزواج به بعد انتهاء شهور عدتها بيوم ويذهب اليها زين
وقلبه يملاءه الغضب منها والسخط عليها لتركها عشقه لها مقابل علاقه محرمه مع حبيبه الاولي كريم
ويدخل عليها زين غرفتها بعد ان رتب مع الممرضة المكلفه برعايتها بتبليغه اذا تم نقلها لغرفه خاصه
وقد كان ويصوب مسدسه الي قلبها الذي خان عهد حبهم ويطلق الرصاصه بقوة لتفتح يمني عينها فجاءة وتحدق في زين الواقف امامها ومصوب مسدسه له ليرفع يده وتنطلق الرصاصه بالسقف ويتنهد زين بقوة ويعاود تصويب مسدسه لقلبها مره اخره ليتم ما اتي من اجله___
تنتفض يمني وتحدق به بقوة وتفرك عينيها لكي تتاكد مما تراه وتهب من فراشها وعلي محياه يتجسد كل معاني الذهول والدهشه والاعياء وتقوم بصعوبه وتقف امام زين وتتلمس خده و شعيرات ذقنه التي اوشك علي الظهور وتجري يداها علي محياه ترسمها ملامحه كانها فنانه تجسد ملامح حبيبها في منحوته جميله لتحدق له بقوة وتبكي بانهيار وحرقه…… انت حي انت حقيقه مش حلم انت مش شبح انت حبيبي زين بشحمك ولحمك ضمني ليك يا عشق قلبي اغمرني بايدك لاستشعر حنانك ودفئك حسسني باني حيه مش ميته واننا فعلا انا وانت في دنيا الاحياء ومن اهل الارض خدني ليك يا زين.وتاخذ يداها كي تلفها علي وسطها لتصعق من المسدس الذي بيده وتتطلع له بذهول ….. زين ابو قلب طيب الحنون اللي عمره ما اذي انسان راجع ليا وعايز يقتلني انا حبيبته وام اولاده اكيد ده كابوس مش حلم وتهز راسها بعدم تصديق تمسكه وتهزه بقوة رد عليا انت مين عمري ما شفتك بارد كدة وقاسي ومتبلد المشاعر وعيونك مليانه حقد وغضب رد عليا انت مين ولا انا مت ودخلت النار وبتعاقب علي ظلمي ليك بس انا كمان اتظلمت زيك بس سامحتك فين حبك ليا وعفوك علي حبيبة قلبك وام اولادك العفو شيم الكرام وانت طول عمرك رمز للعطاء والكرم انطق يا زين سمعني صوتك اتكلم انت هنا ليه وازاي مت ورجعت من الموت ولا انا فين انا مش فاهمه حاجه رد عليا وريحني انت مين وفعل عايز تقتلني وتنهي علي حياتي يمكن تكون دي امنيتي اللي جيت تحققها وانت ملاك جاي علي هيئة احب انسان لقلبي يلا حقق امنيتي واخلصني من الحياه بس بلاش اشوفك غاضب وحاقد لان ده مش طبع زين عشيق روحي ومليك قلبي __________
يمد زين يده وينزع يداها من علي بدلته بقسوة….. لاانا قدرك اللي مكتوب ليكي تموتي علي ايده لخيانتك يا مجرمه يا ساقطه انا فعلا غلطت في حقك وظلمتك بس مش بمقدار غلطتك في حقي وحق اولادك وعيلتك ونفسك انتي ظلمتي نفسك قبل ما تجني عليها بوقوعك في الخطيئة بكامل اردتك
انا رجعت بسببك مجبور علشان اغسل عاري بعد ما لوثتهاو دنستيه ودستي علي شرفي وشرف العيله اسف يا يمني حبك كان كل كياني وياما اتعذبت بسببه وكان الموت اهون عليا من حرماني منك عشت الموت في بعدي عنك والنهاردةبس هقدر بموتك همحيه من قلبي وهمحيكي من الدنيا كلها بفضيحتك ومن دمك ودم مولودك اللي هيغسل عارك ______
تحدق فيه يمني بذهول وتصيح فيه بجزع …. هات عنيك في عيني وقولي انك مصدق اللي بتقوله عن خيانتى ليك يازين
بصلي وقولي انا هقتلك يا يمني لانك خاينه وتستحقي الموت قولي انك مصدق اني بقيت لغيرك ولو لثانيه واحدة
انا عندي استعداد اتقبل منك اي حاجه حتي خدعة موتك اللي دمريتني كليا وكمان موافقة تعاقبني لاني نسيت العهد اللي خليتك قطعته معايا زمان وانت حافظت عليها بروحك وانا كنت هدوس عليه لكني عمري ما كنت خاينه ولا هكون انا علي عهدي معاك يازين فاكر لما طلبت مني اصون نفسي ليك وكنت بصون نفسي فعلا من اي راجل يلمسني معرفش ليه كنت بترعب من فكرة ان حد.يقرب مني او يلمسني الا انت كنت برتاح في حضنك واحس الراحه والامان وياك يمكن لاني وهبت ليك نفسي واصبح جسدي ملكك انت وبس حرمت علي نفس اكون لغيرك من غير ما اعرف ليه بس عرفت لما فهمت انا ليه عمري ما هكون غير ليك بسب العهد اللي كتبناه بدمنا وانت كنت الطرف الاوفي والصابر لابعد حد___
لكن عمري ما هقبل توصمني بالخيانه لاني جسمي محدش لمسه غيرك ومشاعري عمرها ما كنت غير ليك رغم كبريائي وعذريتي انت اللي نولتها لانها حقك فيا وكل حاجه فيا كانت ليك بكر وطاهرة لانك انت الاحق بيها ________
وتصرخ فيه قولي يا زين لو عندك شك لثانيه اني خنتك مع راجل تاني واولادي مش اولادك ارفع المسدس واضربني لاني نظرة الحقد والكره اللي في عيونك قتلتني كفايه وسلبت روحي بدل ما اشوف في عيونك الشوق والاشتياف اشوف حاقد وناقم عليا وعايز تقتلني وتخلص مني _____
قولي يا زين وعينك في عينك اني خاينه واستحق الموت
انطق قولي انك حي وان ده مش حلم وهصحي منه علي وجع قليي بسبب فراقك وحرماني منك وعذاب ضميري لاني السبب في خسارتك للابد وتبكي قول يا زين انطق____
تبدل ملامحه زين للدهشه والذهول من عدم تصديق عشق يمني ليه وحبها ويتذكر شعوره بيه وهي بتنجيه يوم موته ويمسكها ويهزها بقوة…… عرفتي بعهد دم منين وانت بتقولي ولادي تقصدي ايه ان اللي ولدته ده ابني ازاي وامتي حملتي مني وكلهم بياكدو انك ولدتي قبل ميعادك قولي يا يمني ازاي ولو فعلا انتي مخونتنيش وانك اللي ولدتيه ابني قوليلي ازاي اتجوزتي وبعدها اختفيتي بعد موتي وتركتي اولادنا لاخويا حمزة فاهميني يا يمني انا تايه ومش فاهم حاجه ريحيني انا هموت من غيرتي عليكي وشوقي ليكي ____
تتحامل يمني علي المها وتتلمسه بحنان وحب…. ايوه انت كده زين وتنهج بصعوبة انت فعلا عايش ومامتش حبيبي انا مش محتاجه افسرلك اي حاجه اسال قلبك يدلك كنت واثق فيا رغم تمثيلي عليك الانحراف ودلوقتي وانا باقسملك اني علي حبك عاشقه ومتيمه بيك مش هتصدقني بصلي يا زين وقولي شايف اللي قدام دي انسانه ساقطه ومنحله ولا انسانه ميته وعايشه جسد بلا روح لفقدانها ليك انا مش هبراء نفسي
قدامك لو لسه حبي ساكن قلبك هيكون دليلك اما لو كنت فقدت حبك ليا يبقي الموت ارحملي من الحياة من غير حبك وبعيون راجيه وقلب اجهده الفراق تحضنه بقوة وتهمس له بصوت يشوبه الشوق والاعياء …بعشقك يا زين يا حبي عمري
لينتزعها زين من علي الارض ويضمها لقلبه بقوة ويصيح بكل مشاعر كبتها شهور في عذاب وحرمان اه اه اه يا عشقي اه اه اه اه يا جنوني وانتي في حضني حاسس بنقائك كنقاءالثلج وطاهرتك كطهارة الثواب الابيض من الدنس قلبي بيقولي انك ليا انا وبس ويرفع وجهها له ويقبلها بقوة وجنون انتي ليا انا وبس انا وبس ياحبيبتي وعشقي وجنوني وحب عمري كله______________
تتنهد يمني باغياء شديد وتنهج بصعوبة وبصوت خفيض مملوء بالسعادة والحب والثقه وكل معاني الفرحه …. ايوة ليك انت وبس وعمري ما كنت ولا هكون لغيرك
بس قولي انك حبيبي وعشقي انا كنت ميته من غيرك يا زين ودعيت ربي ليخدني ليك ليردك ليا قولي يا زين انك رجعت ليا فعلا وربي وسمع ندائي ورجائي ليه وردك ليا تاني__
وتغمره بقوة وتنظر له بحب وهيام وشغف وشوق انا بعشقك بجنون و مقدرش تاني علي حرماني منك ._._._._.._._
وتقع يمني بين يداي زين مغمي عليها وقاطعه النفس ليصرخ زين بقوة ……الحقوني الحقوني ويرقد يمني علي الفراش ويخرج من غرفتها مسرعا لياتي لها بالنجده ويتصدم بسلوان وهو خارج ليقف مبهوت امامها من المفاجاء ويري الذهول في عينيها والخوف كانها رات شبح وهو كذلك بانسبه لها_____
وتحدق لها سلوان في ذهول ….. وترتعد بقوةوتنهج شدة بسبب ذهولها وتصيح فيه بارتبااك وحيرة ………. مستحيل مستحيل انت حي زين انت حي ماموتش مش ممكن
انت حقيقه ولا انا بتخيل وتصرخ فيه صرخة فرحه ممزوجه
بشوق رهيب وتشدها ليه بقوة وتتلمس وجهه وتبكي زين انت حي زين انت فعلا ولا واحد شبهك لاء انت زين اخويا احساسي بيك بيقولي انت زين وتغمره بقوة وزين يضمها له ويبعد عنها بصعوبة حتي تهداء ويقوله لها بلهف وخوف…. ارجوكي اهدي يا سلوان وتعالي معايا انقذي يمني نبضها ضعيف ومغمي عليها _________
تسيطر سلوان علي نفسها وعلي الرعشه التي تملكتها وتدخل مسرعه ليمني وتقيس نبضها الذي بالكاد يتحس وتصيح فيه
……. لازم تدخل الانعاش فوار اكيد شافتك وحصلها صدمه وتتصل بالقسم الدخلي وخلال دقايق كانت يمني بغرفة الانعاش مره اخري ويتم تركيب اجهزة الاعاشة ويبدء نبضها يعود الي طبيعته و الدم يعود تدريجيا الي وجنتيها ___
يجلس زين بجوارها ويقبل يدها ويضعها علي صدره بشغف ويحتضنها بقوة ويبكي….. سامحني يا قلبي عن كل لحظة الم عيشتهالك وعن كل دمعه نزلت من عينك بيبب فراقي ليكي بس صدقيني يا يمني انا كنت بموت كل يوم الف مره وانا بتخيلك في حضن كريم ولما بلغني حمزه انك بتولدى حسيت كان خنجر قطع نياط قلبي ونزعه نزع عشت ساعات فاقد الاحساس بما يدور حولي وحسيت انك نزعتي مني الحياة رغم اني كنت حي كالميت من يوم فراقك ضحيت بكل ما املك بسلطتي ونفوذي واولادي لفقدي القدرة الحياة بدونك لانك ليا الروح اللي بتبث فيا الحياة والاحساس جيت اقتلك واقتل نقسي كانت فكرتي ان عيونك وعيني تحمل اخر ما نظرنا له بالدنيا ويضم كفها لقلبه بقوة ويبكي ____
تمد سلوان يداها تاخد يد يمني من بين احضان زين وتطلب منه الخروج لانه ممنوع وجوده ويخرج معها وقلبه ملهوف عليها ويجلس علي اول مقعد يقابله ويبكي بحرقه….. خايف تضيع مني بعد ما رجعت ليا فاهميني يا سلوان ايه اللي حصل بعد عرفت بموتي وجوزها من كريم كان ايه ____
تتطلع له سلوان بحزن….. بتسالني عن يمني ولا عني انت دمرتها ودمرتني شيلتني ذنب موتك وحملتها فوق استطاعتها بفقدانها ليك ليه يا زين عملت كده حتي انا اختك وخالتك اللي ياما قاسيني سوا وكنا لبعضنا كل الاهل والعيله ليه يا زين زيفت موتك وكسرتنا وووجعت قلوبنا عليك لفراقك ليه وتجلس بحواره وتغمره بقوه وتبكي بحرقه….. اشتقت ليك يا احن من نفسي عليا يا كل اهلي واغلي ما ليا______
يضمها زين لصدره …. سامحيني يا سلوان كنت بعاقب نفسي علي ظلمي ليمني وحرمانها من الامان بسبب اللي عملناه فبها صدقينيا ملومتهاش انها اتجوزت غيري لان حقها تنتقم مني لكرامتها لكني مقدرتش اتحمل نقضها لعهدي معاها اللي انا حفظت عليها بروحي واستسلمت للموت وفجاءه روح ردت ليا وشفت اولادي وهما كالايتام فكرت فيهم هيكون حياتهم ازاي مع ام متزوجه لراجل بيكرهني وهي كمان خفت ينتقمو فيهم من اللي عملته معاها فكرت ابعد لحد ما اقدر اوجه الحياة من غيرها واقنع نفسي انها اصبحت لغيري خلاص لكن صدقيني حالتي كانت بتسوء.كل يوم لمدة ٣ شهور وكأن قلبي رافض الحياه من غيرها وعلاجي اللي كان هيدوم شهر فضلت ٣ شهور بعاني من نوبات وبدون سبب ومن شهرين بس اتحسنت حالتي واصبح جسمي مستعد لاجراء جراحه زرع الكلي وتمت من شهر تقريبا وكنت في فترة النقاهه لكني رجعت لما حمزه اكد ليا انها اختفت ورجعت تولد طمنيني ازاي اللي ولدته ابني و هي كانت متجوزه كريم________
تتنهد سلوان بحزن ….. هقولك كل حاجه بس لما تقولي انت عملت كده علشان هجر يمني ليك طيب انا ليه زيفت عليا خبر موتك وبعدت عني وعيشتني بنار الذنب تاكلني _____
يغمرها زين بقوة…..علشان انقذك من ظلمك لنفسك يا سلوان كفايه خليتك تتخلي عن شرف مهنتك وتخوني قسمك باللي عملتيه مع يمني اللي كان بسبب حبك الكبير ليا وتعويضك عن منحي كليتي ليك ..وكاني طلبت مقابل ما وقفت جمبك ورعيتك تنفيذ لوصية امي واختك واحساسك بالذنب الدائم وبالذات بعد ما اتعرضت للموت بسبب رفض يمني صدقيني كتير كنت بلوم نفسي لاني حملتك هم سعادتي وده كان من حقه واجبي انا اصبحت ليكي كل دنيتك
وانتي عندك بيت واسرة وزوج واولادك وعلمك وعملك اولي باهتمامك مني .انا هربت منك لاني تعبت احملك همي وكفاية اللي اتحملتبه من ظلم اخوكي والدنيا ليكي.. سامحيني يا سلوان وفهميني ارجوكي يمني كانت فين وازي خلفت مني وهي اتجوزت كريم____
تبعد عن حضنه وتتطلع له وتري الحزن المتجسد بعيونه….. هقولك كل حاجه عن حكاية جواز يمني بكريم بس الخلاصه يمني كانت عارفه انها حامل ويوم كتب الكتاب وبعد ما مشيت انت وحققت انتقامها منك قالت للماذون وطبعا رفض اتمام العقد ولغاه لانه باطل وبعدها جت ليك المستشفي لما عرفتها كل حاجه وسامحتك وطلبت مني اطلب السماح ليها منك وانهارت لموتك ودخلت في غيبوبه لمدة ٣ شهور وخبينا علي حمزه خبر حملها لانه كان واضح انه طمع في مالك بعد فض الشراكه مع حوز عمتك واخده للاولاد ورفضه رعاية عمتك ليهم طبعا لطمعه في حق الوصيه عليهم مكنش في فرصه نبلغه ان يمني حامل منك لانها كانت معرضه للموت هي والاجنه ولما فاقت اثرت عليها الغيبوبه بفقدان جزئي للذكره. وحذرني الدكتور اللي كان بيشرف علي حالتها بالحديث عن ماضيه وطلب نتركها تتذاكر لوحدها هيكوون احسن ليه من تعرضها لانتكاسه تؤدي بحياتها وكانت بتفوق تهزي او تتكلم عن خيالات وكنا بنطواعه كتير كانت بتتذاكر فرضك عليها او تصميمك علي الزواج بيها لحد من كام اسبوع صحيت وهي بتقول انها حلمت حلم مخيف عنك ومش عايزه تعيشه ولما شافتني استغربت ازاي كنت بحلمها وبنفس الشكل وهي عمرها ما شافتني وفجاء تعرف انه مكنش حلم وانه حقيقي وتذكر كل حاجه وتنهار وتندم لخسارتها ليك… ولما اتحسنت حالتها روحت وسلمتها السي دي اللي سلمته ليا ليلة فرحكم وبعد ما عرفت انك كنت بتنفذ اللي طلبته منك في انك تكون ليها انهارت ونزفت والحمد لله لولي وجودي كانت ماتت هي واولادك منها . والحمد لله هما بخير
وبصراحه انا فرحت اووي اني علي الاقل انقذتهم بعد ما فشلت في انقاذءك من الموت وعلي فكره انا ويمني بقبنا زي الاخوات عوضتني غيابك لان معاها كنت بحس بروحك لانها حبيبتك و تزيف موتك عمل اللي كنت دايما بنتمناه ان احب اتنين في دنيتك يكون اخوات واصخاب والمودة بينا موصول ها ايه رايك
يتنهد زين بحرارة…. ياه هو موتي قربكم لدرجه ده طيب كويس ان حصلت فايدة من موتي ويتطلع ليها باستغراب يعني انتي اللي عرفتها بموضوع عهد الدم وايه حكاية اولادي هي خلفت تؤام ولا بيبي
تضحك سلوان وتخبطه في كتفه…. اخويا بطل بيهلف بالتؤام وبس ربنا رزقك بتؤام تاني
ينظر له زين في قلق ويقول لها……ممكن ادخل اطمن عليها واقعد معاها شويا مش طايق ابعد عنها مشتاق ليها موت مش مصدق ان خلاص الحمل اللي شيلته علي قلبي سنين انتهي واخيرا هنعيش انا ويمني في سعادة حقيقه من غير خداع او كذب تاني او اهرب من مواجهتها او خوف من خسارته كفاية ان كذبتي عليها كانت السبب في فراقنا وتزيف موتي ._._._. ويضرب كف بكف ويعض اصابع الندم انا مش مصدق لحد دلوقتي يعني لو معملتش خدعة موتي كان زمان يمني رجعتلي وعشنا مع بعض اجمل ايام حياتنا ياه القدر مازل بيلعب لعبتة معانا في تفرقنا عن بعض لكن خلاص انتهت معاناتنا مع القدر للابد وهنرتاح اخيرا____
بس مش ملاحظه ان انا ويمني متاصلين مع بعض بطريقه غريبه هي اتجوزت حصلي ازمه اتطلقت خرجت انا من الازمه هي دخلت في غيبوبه حالة قلبي كانت بتسوء فاقت هي اتحسنت انا حالتي ولما اتحسنت حالتها ورجعت ليها ذاكرتها كامله جسمي استعاد قوته واتحمل الجراحه فعلا احنا اتربطنا ببعض للابد و لو حد.منا مات مش هيتحمل التاني يعيش من غيره لاننا بقينا روح واحده في جسدين ._._._._._
تربت سلوان علي كتفه وتبتسم له…..الحمد لله يا غالي واخيرا هترجعو لبعض تاني ومحدش هيفرقكم بعدها ابدا يلا تعالي نطمن علي اولادك ولا مش مشتاق تشوفهم هما كمان _____
يضحك لها زين وينظر لغرفه الرعاية بقلب ملتاع …. هنروح نشوفهم بس الاول ادخل اشوف يمني ارجوكي انا ما صدقت اني رجعت ليها رغم اني كنت جاي اقتلها واقتل نفسي معاها وواسيح دمها مع دمي و يتحد دمنا من جديد زي ما كتبنا عقدنا بدمنا للحياه ينتهي بتحادنا في الموت _________
تحضنه سلوان فجاءه ….. بعد الشر عليكم تعالي ادخلها
ويدخلو بعد ما اتعقم ويراها كالملاك الناىم يقبله بشوق وشغف
حبيبتي يلا ارجعيلي دلوقتي اتاكدت اني سمعتك وانتي بتترجي رجوعي ليك وانا النهاردة بارجوكي ترجعي ليا علشان نعيش مع اولادنا احلي ايام عمرنا اللي فات كانت السعاة دايما ناقصه لانها مبنيه علي الخداع واساسها ضعيف لكن اللي جاي هيتبني علي الصراحه والوفاء والحب والاخلاص واسايها قوي بحبنا لبعض وعشقنا اللي هيزيدها قوة كل يوم ……
صدقيني يا يمني السعادة معشتهاش معاكي رغم انك كنتي معايا وخلفت منك اولادي وتحت ايدي نفوذ وسطوة وسبطرة
لكن كنت محروم الراحه لخوفي من خسرتك في اي وقت من انك تكتشفي خداعي ليكي وكذبتي عليكي وتهجريني …..
وخلاص ان الاوان اننا نعيش واحنا احرار من اي ذنب او خوف ارجعي خليني لاول مره اعيشواحس السعادة معاكي ويقبل يدها ويرحعها لموضعها وكله شوقه لضمها لصدره
ويلقي عليها نظرة سريعه ويخرج مع سلوان …..
___________________&&&&&&&
ويذهب هو وسلوان الي الحضانه ليري اطفاله من يمني
واول ما يدخل الحضانه يسمع شاهقه قوية وصرخه مصاحبه باحتصان له من عمته وهي بتكبي….. زين انت حي مش ممكن انت بجد.زين وحي حبيب قلب عمتك ليه فولت علي نفسك بالموت يمني كانت هتموت وراك واخوك حمزه طلع ندل اووي وطمع فيك وفي ثروة اولادك تعالي معايا نروح ليمني اكيد هتخف اول ما تشوفك دي كانت هتموت عليك من حبها ليك انا مكنتش اعرف انها بتحبك اووي كده وتحضنه بقوة يصعب علي زين التنفس من ضمته له بهذه الطريقه _______________
يبعد.عنه زين بصعوبة….. اهدي يا عمتي انا لسه جاي من عند يمني وهي كويسه وسامحيني لخداعي ليكم بخبر موتي بس غصب عني انا كرهت نفسي والحياه من غير يمني وكنان هتبقي لغيري …
بس خلاص انا عرفت كل حاجه ورجعت في الوقت المناسب وهعوضها كل اللي فاتت والعذاب اللي عذبتهولها مره بخداعها
ومره بظلمها وبعدي عنها وانا بعشقها عشق الجنون هغيش الباقي من عمري اعوضها وابعد الدمع عن عيونها______
المهم اللي لازم تعرفيه ان حمزه انا اللي طلبت منه يبعد عنكم لان حمزه مش بيقدر يخدع حد وكان هيتكشف امره لو حصل بينكم اي اتصال وخليته فض الشركه مع جوزك علشان يبعد عنكم نهائي وميكونش بينكم اي اتصال من اي نوع____
يعني حمزة كان بينفذ تعليماتي ولعلمك حمزه اطيب قلب ممكن تصدفيه بيفكرني بطيبة قلب بابا وقلبك يا عمتو ……
تحضنه عمته بحب….. خلاص وانا سامحته تعالي شوف ولادك ولد وبنت زي القمر بيفكروني بيارا ويوسف….
يتطلع ليهم زين في شوق ولهفه لحملهم وضمهم لصدره ويتنهد بحراره ويضحك فجاءة … اه يارا لو تعرف ان ليها اخت هتنافسها هتتجنن دي بتغير من فريدة بنت عمتها ياتري هتعمل ايه في اختها اللي هتنافسها في حبي انا ومامتها …..
تضحك سلوان لزين… ربنا يعينك عليهم يا اخويا بقو خمسه
عملت عيله كبيرة وعوضت وحدتك وتربيتك وحيد……
يضحك زين ليه وينظر باستغراب ليمني وعمته …. انتو هنا ليه انا عرفت انكم روحتو من نص ساعه رجعتو تاني ليه__
ترتبك سلوان وعنايات وتقوله سلوان بعد ما بلعت ريقها …
اصل انا هفت علي يمني والاولاد لما كنت بالانعاش قالت انها شافتك ووعدتها تاخدها للموت بصراحه شكيت يكون حمزه والشبه بينكم خيلها انك انت وخفت يكون ناوي يخلص منها هي والاطفال عملنا نفسنا اننا روحنا بعد ما بلغوني ان يمني انتقلت لغرفه عادية ورجعنا في السر وطلبت من عمتك تجي تطمن علي الاطفال وانا اروح اطمن علي يمني واحرسها انا اقسمت احميهم بعمري يا زين واردلهم حقهم زي ما حاميتني وحاربت سنين لحد ما رجعتلي حقي ونسبي…….
يحضنها زين هو وعمته …ياه انتو بتحبوني للدرجه ويضحك انتو ظالمين حمزه خالص ظه اغلب من الغلب والله….
وفجاءة تدوي سيرينه انذار وتدخل ممرضه مسرعه و تجري نحو سلوان وتقول لها وهي بتنهج بطريقه مخيفه …..
الحقينا يا دكتورة سلوان مدام بمني……….!!!

*********************
إلي هنا ينتهي الفصل السادس والعشرون من رواية سرق عذريتى بقلم سلمى سمير

تابع أيضاً: جميع فصول رواية ولا فى الأحلام بقلم دعاء عبد الرحمن
تابعوا صفحتنا على الفيس بوك للمزيد من القصص الرومانسية

الوسوم
اظهر المزيد

مقالات ذات صلة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
إغلاق
إغلاق